Založ si blog

Dnes to nebol Matovič. Vytočil ma klient.

Všetci si ideme svoje. Dnes ma vytočil klient. Tisíc čertov do mňa.

A čo ďalej? Mám chodiť po byte a nadávať dokola ako chorá vrana? Keby ma aspoň počul! Ale počul ma len môj šéf. A ďalej ešte čo? Komu by som ešte tak pokazila náladu svojimi nevybúrenými démonmi?

Dala som si čokoládový koláč a napísala dlhý mail priamo dotyčnej firme, s ktorou mimochodom spolupracujem dlho. Nikdy nebol žiadny väčší problém – dnes už celkom rarita v tomto chorom úbohom svete existencie.

Ok, mail odoslaný. Je mi lepšie. Nebol písaný v jedovatom duchu, dokonca som sa snažila vyhnúť manipulácii ako takej. Keď jednoducho viem, že robím v práci veci s mojimi prioritami „transparentne, úprimne, čestne“, nebolo také ťažké sa vyhnúť hrubým obchodným praktikám.

Výsledok? Neviem aký bude. Či dostaneme zaplatené, alebo nie, či celá tá práca na tom bola zbytočná alebo nie. Či náš fakt zlatý klient kvôli tomu príde o predmet zákazky alebo…

Ale viete, ten pocit, že viete, že ste spravili maximum, robili v súlade so spomínanými prioritami, mi priniesol kľud.

Hmm, keď tak nad tým uvažujem, kamoška mi dnes ešte stihla povedať: „10% je situácia a 90% moja reakcia“.

Toľko k dnešnému dňu.

PS: robila som dnes aj kapustnicu, keď už tu máme tie mínusové teploty.

Čakáme na zmeny, nádeje vkládajúce do tých, na ktorých padla voľba náš všetkých.

20.03.2021

Všetci sme ľudia. Sme tu, aby sme žili. Čakáme na zmeny, nádeje vkládajúce do tých, na ktorých padla voľba náš všetkých. A kedysi sa rozhodlo, že niekto bude náš osud riešiť niekto za nás. Svoje práva sme predali. Svoje rozhodnutia tiež. Je potom jednoduché niekoho viniť, na niekoho ukazovať, nemusieť nič riešiť, iba kritizovať. Dokedy však sme v tomto [...]

Matovič spravil reálne skvelý job!

07.03.2021

Aj takto znel názor mojej známej. Je to osôbka, ktorá vidí z viacerých uhlov, no vždy navonok vyjde s tou „svetlou časťou“. Je to človek, ktorý každý deň maká na dobrovoľníckych projektoch do skorých ranných hodín. Nepreháňam, každý deň. To chce silného ducha. 🙂 GOOD JOB, MAN. “…spravil úžasnú robotu!” Prihodil do ohňa pár dní po nástupe do [...]

My ako 99% nerobíme nič. Za to 1% profesionálnych klamárov maká jak ďábel.

01.03.2021

Tento článok píšem na popud info o povinnom zavedení respirátorov a zákazu vychádzania po 20.00hod. Toto jedno percento je dnešným odrazom našej doby nežitia. Správy v TV pozerajú od dôb korony akcie aj tí, ktorí TV news pozerali sporadicky. Pretože chcú byť v obraze – no kam smerujeme svoju pozornosť, tam aj sme, drahí moji priatelia. Kam toto naše [...]

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Tlačila na Forróa vláda? Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len predseda, stretnutie s Korčokom zrušil svojvoľne

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 20915x
Priemerná čítanosť článkov: 2988x

Autor blogu