Založ si blog

Matovič spravil reálne skvelý job!


Aj takto znel názor mojej známej. Je to osôbka, ktorá vidí z viacerých uhlov, no vždy navonok vyjde s tou „svetlou časťou“. Je to človek, ktorý každý deň maká na dobrovoľníckych projektoch do skorých ranných hodín. Nepreháňam, každý deň. To chce silného ducha. 🙂

GOOD JOB, MAN.

“…spravil úžasnú robotu!”  Prihodil do ohňa pár dní po nástupe do svojej funkcie. Jeho meno sa skloňuje a premieľa v médiách, či medzi ľuďmi viac ako meno predošlej “nádeje”. 

Spravil veľa roboty. 

Donútil niekoľko ľudí vstať z gauča a vyhnať ich na ulice s hanlivými nápismi na banneroch. 

Sklamal množstvo ľudí, ktorí mu verili. 
A toto všetko donútilo ľudí, ktorí sú stalé pevní vo svojom duchu, aby znásobili tú robotu pre ľudí, ktorú denno-denne robia. Jedným zo zaujímavých projektov je projekt Kaleidoskop faktov (youtube “kaleidoskop faktov”). V skratke, je to projekt, ktorý odkrýva fakty, ktoré neboli preukázané v médiách, alebo boli, pričom boli pozmenené, časť skrytá atď. 

PS: viaceré príbehy z dneška, či príbehy z histórie ukrývajú v sebe reálne “zrná” pravdy, z ktorých vieme čerpať a vie nás to posunúť vpred. Takže preto sa pripájam aj ja, kde radím aj príbeh pána premiéra, z ktorého som sa minimálne ja poučila. Čím konkrétne? No ak on len pekne reční a dobré činy nikde, niekto tú prácu pre ľudí musí spraviť, aj keď zdola.

Obráťme monádu. Mojím heslom je „nečakať, urobiť, lebo pri premýšľaní sa aj k tým činom nedostanem. Budú ma zvierať len pochybnosti a nakoniec celý nápad len zavrhnem.

Čakáme na zmeny, nádeje vkládajúce do tých, na ktorých padla voľba náš všetkých.

20.03.2021

Všetci sme ľudia. Sme tu, aby sme žili. Čakáme na zmeny, nádeje vkládajúce do tých, na ktorých padla voľba náš všetkých. A kedysi sa rozhodlo, že niekto bude náš osud riešiť niekto za nás. Svoje práva sme predali. Svoje rozhodnutia tiež. Je potom jednoduché niekoho viniť, na niekoho ukazovať, nemusieť nič riešiť, iba kritizovať. Dokedy však sme v tomto [...]

My ako 99% nerobíme nič. Za to 1% profesionálnych klamárov maká jak ďábel.

01.03.2021

Tento článok píšem na popud info o povinnom zavedení respirátorov a zákazu vychádzania po 20.00hod. Toto jedno percento je dnešným odrazom našej doby nežitia. Správy v TV pozerajú od dôb korony akcie aj tí, ktorí TV news pozerali sporadicky. Pretože chcú byť v obraze – no kam smerujeme svoju pozornosť, tam aj sme, drahí moji priatelia. Kam toto naše [...]

Dnes to nebol Matovič. Vytočil ma klient.

12.02.2021

Všetci si ideme svoje. Dnes ma vytočil klient. Tisíc čertov do mňa. A čo ďalej? Mám chodiť po byte a nadávať dokola ako chorá vrana? Keby ma aspoň počul! Ale počul ma len môj šéf. A ďalej ešte čo? Komu by som ešte tak pokazila náladu svojimi nevybúrenými démonmi? Dala som si čokoládový koláč a napísala dlhý mail priamo dotyčnej firme, [...]

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 08:14

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 20914x
Priemerná čítanosť článkov: 2988x

Autor blogu